Wednesday, November 07, 2007

apa nak jadi la aku ni...

syg,

td aku nak gi ke rumah mentua aku kat serdang jaya psl nak anta brg sket tau...on the way tgh drive tu aku ternampak van abah di arah bertentangan dgn aku...yg bestnye tuh aku nampak abah yg tgh drive..siap abah lambai aku soh blk...aku lambai la balik...pastu tibe2 van tu hon aku...aku mcm tersedar kejap...tgk kt cermin blkg,rupenye van UPM...ehhh...mcm mana aku boleh nampak abah td siap lambai aku... hmmm...pelik...

pastu bile da nak sampai area flat Bosnia tu...ade van accident..mcm van abah..terbalik tayar ke atas...aku nampak accident tu terus menggigil satu badan,perut aku rasa mcm ade rama2 tgh terbang kt dlm...stereng kereta aku terbelok ke kiri ke kanan...aku mcm terperanjat sgt..sebbaik aku dpt kawal kereta aku tuh..ntah kenapa aku terbayang2 accident abah tuh....aku termenangis kejap dlm kete....

isshkkk...ape hal aku ni...ape nak jadi ni....nape mcm aku pulak yg trauma ha?

1 comment:

ummi yang montel.... said...

ish.. sri nih...
bykkan ingat Tuhan.. kalu terlalu rindu kt arwah abah.. selalu bacakan yassin utk dia...

p/s jngn selalu mcm tu.. nnti bahayakan diri sri plak...