Saturday, October 20, 2007

member2 bertunang...

hi darling,,,


aku nak bitau cerite yg bole kate best la utk diri aku...

kawan baik aku dari sek men sampai skrng,suriatul adha bt mohd yassin,akhirnye bertunang dengan fendi pd 20/10/2007,bf die mase belajar dulu,hubungan dieorang ni lama sgt ,aku kire2 makan masa 7 thn jugak la...lama kan???

hantaran fendi 9 dulang berbalas 12 dari sue,saje je sue buat genap sbb ade kek sponsor terlebih satu.majlis sue dibuat sesederhana mungkin.fendi orang pahang tp rombongan berlepas dari shah alam,mungkin sbb diorang x nak berada terlalu lama sgt atas jalan raya.kat shah alam tu ade sedaranye si fendi tuh.hemm...x lama lagi jd orang pahang la sue gamaknye.hantaran sue ditetapkan RM 8 ribu,separuh da pon diserahkan pada sue mase bertunang tuh...tempoh pertunangan dijangkakan setahun...

lagi sorang member baik aku yg bertunang ala koboi si Yus tu haa(nama sebenar Nazhatul Shima Ab hamid)...terkujat arnab aku aku(bukan beruk tau,arnab comel sket :-D).aku dpt tau die bertunang pon psl aku sms die mase tu nak ajak die gi majlis sue bertunang.kalo aku x sms die,x denye aku tau die bertunang..ade ke patut tibe2 je bertunang,x war2kan pon pd kengkawan2...ish3x...ko ni yus...nnt kawin jemput aku tau....x silap aku hari khamis 18 Okt die bertunang....
so ni la gambar2 diorang bertunang ye...enjoy !
ni gambar2 sue bertunang...

pose bahagia sue sebelom bergelar tunangan orang...yg tu kawan2 yg sempat dtg ke majlis sue...

lihatla ketembaman ku selepas bergelar ibu...

antara hantaran2 sue kepada fendi...


sue terime cincin merisik dan cincin bertunang sekali gus...


bergambar kenangan dgn bakal mertua

wajah ceria+berdebar sue slps bergelar tunangan orang..


amboiii...bangga tunjuk duit nampak....heheh...yg kt sblh tu...tulah fendi,tunang sue yg tersayang...

okeh..ni gambar si yus bertunang...aku x de gambar lengkap die..ni pon main extract je dr blog die...heheh..jgn marah ye yus...






bye !!

No comments: