Friday, October 26, 2007

lagi berite x best pasal abah

sayang,

aku nak menangis ni,tp aku tahan.td aku call uda anak abah tu...uda ckp paru-paru abah dijangkiti kuman la pulak...dan lagi dr dpt detect abah kena kencing manis.plus,tekanan darah abah tinggi sgt.mcm mana ni....aduhhhh....risau hati perut aku ni....dr da bagi antibiotik kt abah,skang bergantung pada kekuatan badan abah utk bantu antibiotik tu berkesan melawan kuman tu...Ya Allah,Kau selamatkan ayahku,kuatkanlah semangatnya untuk mengharungi dugaanMu yg maha berat ni Ya Allah..Kau la tuhan yang Maha mengasihani...limpahkan kurnia rahmat Mu kepada nya Ya Allah...berikanlah dia peluang untuk menikmati lagi kesempurnaan ciptaanMu,Ya Allah tuhan yang maha penyayang....

ptg ni aku blk kg,i'allah aku nak singgah kejap kt hosp melaka tu,tgkla kalo bole masuk ke icu tu walaupon kejap....

semoga segala yg terbaik sahaja utk abah...

No comments: