Wednesday, January 03, 2007

perkahwinan satu perjudian....

hai syg...

lama aku x update blog ni...kalo nak diikutkan byk perkara yg berlaku....antaranya mslh kewangan yg berlaku antara aku dgn suami aku...nak wat camne...da aku pilih dia...so kenala terima kekurangan die tu jugak...


antara scene yg happened while aku x update ni..ermmm...aku mengandung...hihihi...sonok jugak bile dpt tahu mengandung ni...rasa cam x sabar lak nak tgk baby aku lahir ke dunia...yang gmbr dalam bulatan tu bby ku..blm dua bln pon mase tuh




tp nyer...ade byk mslh jugak kandungan aku ni...antaranya masalah aku loya muntah2 kerap...makan ubat tahan muntah pon kadang2 muntah jugak...nak2 waktu pagi...muntah pagi tu bknnye muntah ape pon...air memanjang....masalah lain pulak ialah masalah aku kerap turun darah...ade la dlm 2-3 minggu lps da masuk 3 bln....kena tahan wad kat HB Melaka...balik sini kena tahan kejap kat HB Serdang lak......tp masa cuti sblm tahun baru harituh jiran aku kt kg Cik Leha tu,die ajak mak bwk aku gi berurut kat Air Tawar...sakit giler perut aku nenek tu urut..tapi lps die urut darah da xkuar lagi..kire okla kan die urut...tp yg kuar skang ni air cam kaler kuning2 tuh...tu pon budak2 opis aku ni soh gi cek..dieorang kate takut air ketuban yg mengalir kuar...takpon takut kena jangkitan kuman....selisih malaikat...amid2....takpe..ptg ni aku ngn ai gi cek lagi....gi klinik kot...
tgkla camne...jiran aku kt kg lak termasuk saudara abah bas jugak,kate aku ni mungkin bunting pelanduk...ntah la..yg mana satu aku nak dgr aku pon x tau...

k la sayang...kalo nak tulis smue2..panjang sgt la nnt blog nih...
tu jela antara rangkumannye ye ...

ok...nnt senang2 update lagi...

No comments: