Friday, August 11, 2006

BALIK KAMPUNG..YEYYEY!!

Petang karang aku balik kg..yeyey...nak setelkan ape yang patut...rasanye mcm smue da ade...tapi rasa cam x yakin btl ke smue da complete...argghh...balik la jugak..baru puas hati kalo aku check depan mata aku...ermm..ari ni aku rasa rindu kat ai...nape arr??semlm gado x hingatt..huhuhu ! oo...aku lupe nak tunjukkan kad kawin aku yang cute lagi lawa...ni la die..TARAAAA !!!!

kalo nak tgk lebih jelas supaya terserlah ke'cute' tan nyer...ni lah die....presenting..the most lovely and gorgeous invitation card in d whole wide world...

smue orang puji kate kad ni cute sgt..mcm tuan nyer...huahuahuahua...perasantan...takpela...bile lagi nak buat kad jemput org lawa2 kan...biar org tgk kad kite ni special sket..kan bang?kui3x...

rasa cam berdebar lak nak kawin ni...hahaha...yela...camnela agaknye life aku lps ni...ade kuarga lain...ai ade ckp dgn aku..die x nak aku tengking2 die..marah2 die...ckp sekali jek katenyer...dan bile berckp pon die nak lembut2..so die akan terus buat ape aku suroh.

tp masalahnye aku ni kasar sket...ganazz+brutal sket arr...tp i'allah aku akan cube utk penuhi permintaan ai tu...yela..aku pon x suke nak gado2 ni..penat la..x larat...lagi satu bile gado slalunye aku yg tension...

ok..kat sini aku nak letak satu gambar aku yang antara gambar yg aku suka...

aku x tau nape aku suke gambar ni..gambar ni mase aku wat modelling utk baju pengantin...orang kate aku nampak "jelita" dalam gambar ni...skueng3x...jelita la sangat...tp mmg aku suka la gmbr nih...

okla ...chaww chennn dolll dulu ..k...tata...

No comments: